diumenge, 25 de juny del 2017

3 ANYS B: BON ESTIU!!


ELS PETITS DE L'ESCOLA HEM FET MOLTA, MOLTA FEINA AL LLARG D' AQUEST CURS.

 COM DEIA ALGÚ..

Tot el que realment necessites saber sobre com viure i com ser, ho vaig aprendre a l´educació infantil.
La saviesa no residia en els exàmens ni en els títols, sinó a la muntanya de sorra.
 Aquestes són les coses que vaig aprendre: a compartir-ho tot, a jugar sense fer trampes, a no pegar, a deixar les coses on les havia trobat, a resoldre els meus problemes, a sentir-me capaç de resoldre les meves necessitats de demanar ajuda, a demanar perdó, a rentar-me les mans abans de menjar, a estirar de la cadena del wàter, a fer una vida equilibrada i sana.
També vaig aprendre a aprendre, a pensar, a dibuixar, a ballar, a jugar i a fer un poc de feina cada dia.
Vaig aprendre a fer migdiada cada vesprada, anar alerta amb els cotxes, a donar la mà i estar al costat d’algú, a estar atent a les meravelles…
Vaig aprendre que la llavor creix amb les arrels cap avall i les fulles cap amunt sense que ningú sap ni com ho fa… i que nosaltres també ens semblem a la llavor. Vaig aprendre que el peix i la tortuga es moriran i que nosaltres també.
Recordo una de les primeres paraules que vaig aprendre: “
MIRA” (perquè tot el que necessites saber és a algun lloc).

Robert Fulghum.


NO DEIXEU MAI DE MIRAR!!!!!!!!!!!!


 


Resultado de imagen de BON ESTIU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DARRER TRUC DE MÀGIA!